[Square] EU Convention

Pondělí Červenec 30 13:14:25 CEST 2012

Ahoj,

chtela bych jeste zminit o vykony jednotlivcu, ktere jsem pozorovala ja a
ktere sbudily muj obdiv a pocit, ze jsme se opravdu starali o hosty jako o
oko v hlave.

Cara zajistil fungovani techniky v salech, musel byt tam k zacatku a ke
konci kazdeho vystupovani a byl radostni pohled jak, kdyz se technicky
problem zaskytl (v tom vedru by to asi byl byval zazrak, kdyz by nic z
techniky nezlobil), tak vse vyresil velice rychle a - jak by malokdo jiny
dokazal - i elegantne :-) a hlavne efektivne.

Informacni-prekladatelsky tym taky prisel se vsemi moznymi i nemoznymi
prani do styku, na priklad pani, co se ji pokazila bota. Sice se ji
nesplnilo jeji ocekavani, ze mame sluzbu opravu bot primo na miste, ale
zjistilo se pro ni informace o tento servis v centru mesta a jedna z nasich
dobrovolnic ji nabidla sve nahradni boty. Aby tech rad a pomoci nebylo
malo, jeste bylo upozorneni na reseni v podobe nakupu dalsich bot v meste,
na priklad ze Second Handu...

A jak z nesmele tanecnice, ktera mela pocit, ze anglicky neumi, se brzo
stala uspesna prodavacka tricek :-)

Nebo jeden zahranicni host vysvetlujici druhemu zahranicnimu hostu
nepritomnosti (bohuzel kvuli vazne nemoci) tretiho zahranicniho tanecnika
pomoci nasi tlumocnici...

Proste tech zazitku bylo vic, nez by bylo vhodne tady popsat. Cela akce nam
vsem zustane urcite dlouho v pameti. Jessica