[Square] EU Convention

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Pondělí Červenec 30 12:34:04 CEST 2012

Zuzi

diky moc, na Gabcu jsem uplne zapomnela, prece jen mam ten mozek po vikendu
jeste neresetovany :-).
Ale byli jste vsichni fakt uzasni, musim rict, ze mne naprosto dostalo,
kdyz jsem cokoliv potrebovala nove obsadit, ci zmenit, obvykle prvni clovek
ve zlutem tricku, ktery sel kolem mne a ja ho poprosila, kyvnul - ac slo
trebas o hlidani na parkovisti - byla jsem vami naprosto unesena a moc
dekuju za tuto zkusenost s vami - az bude nekdy na vasi akci kdokoliv z vas
organizatoru s cimkoliv potrebovat pomoct, tak krome noseni tezsich veci
mne mate k dispozici.

Lenka