[Square] EU Convention EC

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Úterý Červenec 31 11:59:11 CEST 2012

Zdravim a preju hezky den,

jelikoz jsem mela v planu sesbirat postrehy/zkusenosti z akce, a to nejen z
pohledu organizatoru, ale i ucastniku, prosim napiste mi, co konkretne jste
na akci ocenovali, ale i co byste navrhovali udelat jinak (a jak).

Lenka Suchankova