[Square] Square Digest, Vol 93, Issue 19 Jeste postrehy ke Convention v Kladne

Jitka Novakova jinovatkaj na atlas.cz
Úterý Červenec 31 16:48:39 CEST 2012

Ahoj,

ke vsem pochvalnym souhrnnym textum bych jen dodala drobnost: byla prijemna blizkost Aquacentra a taky bylo pro mne hezke, ze jsme mohli poznat Kladno z mene obvykle stranky, opravdu haly byly pro mne milym prekvapenim. A to uz nemluvim o vyborne zmrzline na Sletisti :-)

K tem bodum pro pristi akce: Catering jsme na zaklade dotazu zahranicni tanecnice pozadali, zda by mohli prodavat i zvykacky anebo neco, co by si tanecnici mohli snist po dobre bagete, ktera ovsem v dresinku obsahovala neco jako cesnek. Myslim, ze tohle se zaridit  nepodarilo, ale priste treba :-)

S podekovanim za akci vsechny zdravi

Jitka Nováková
Praha 6

> Od: square-request na square.cz
> Datum: 31.07.2012 12:00
> Předmět: Square Digest, Vol 93, Issue 19

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
 square na square.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
 square-request na square.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
 square-owner na square.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

Dnešní menu:

   1. EC: Zpetna vazba :) (Scobak)
   2. Pozustatky po EC (Tomas Machalik)
   3. EU Convention (Miloslav Malý)
   4. Re: EU Convention EC (Lenka Suchánková)

Message: 1
Date: Mon, 30 Jul 2012 17:28:06 +0200
From: "Scobak"
To: Konference o Square Dance
Subject: [Square] EC: Zpetna vazba :)

Message: 2
Date: Tue, 31 Jul 2012 08:40:09 +0200 (CEST)
From: Tomas Machalik
Subject: [Square] Pozustatky po EC

Ahoj vsem,

zustalo nam jeste nekolik zlutomodrych gravirovanych podvesku EC 2012,
takze pokud byste jej radi meli treba na klubove vlajce, dejte mi vedet.

Krome toho nam po akci zustaly i veci, jejichz majitele by je asi radi
dostali zpet. Je-li to vas pripad, prichazim s nasledujici nabidkou:

* dratene raminko z cistirny, na nem tmave sede karovane kalhoty a dve
bile kosile, panske

* tmave panske tricko s dlouhym rukavem znacky F & F, vel. XXL

* igelitka a v ni panske cerne snerovaci tanecni boty, ponozky, krem na
boty a kosmetika na nohy

* platena taska "Tanzshop Lehnitz" a v ni cerne damske snerovaci tanecni
boty a kopyta

Za oddeleni nalezu a ztrat

 Doug

------------------------------

Message: 3
Date: Tue, 31 Jul 2012 10:59:54 +0200
From: Miloslav Malý
Subject: [Square] EU Convention

Je potesujici, ze akce z pohledu tanecniku byla ohodnocena tak pozitivne,
stejne tak je potesujici, kolik lidi bylo ochotno pomoci. Podobna
velkokapcitni akce u nas probehla naposledy před 20 lety a jednim mesicem,
jeste jedna se uskutecnila o rok drive (pametniku tech akci je minimum) -
tedy organizatori jeli z nuly, nemeli moznost navazat na nejake predchozi
zkusenosti.

Je nepravdepodobne, ze by se v brzke dobe u nas poradala nejaka podobna
akce, lze ale uvazovat o tom, ze jeste nejaka casem bude. Uplyne par let a
prave ziskane zkusenosti se vytrati a pristi organizatori by jeli opet od
nuly. Myslim si, ze by bylo docela dobre vytvorit za cerstve pameti nejaky
soubor (navod), ve kterem by bylo popsane vse, co organizace obnasela,
problemy na ktere se narazilo, co se osvedcilo, co se neosvedcilo, prakticke
postrehy jednotlivych organizatoru nebo pripadne i postrehy tanecniku. Nemel
by to byt problem, kostra te organizace existuje, byla vytvorena pred akci,
k ni staci dodat poznatky z prubehu akce.

Message: 4
Date: Tue, 31 Jul 2012 11:59:11 +0200
From: Lenka Suchánková
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] EU Convention EC

Zdravim a preju hezky den,

jelikoz jsem mela v planu sesbirat postrehy/zkusenosti z akce, a to nejen z
pohledu organizatoru, ale i ucastniku, prosim napiste mi, co konkretne jste
na akci ocenovali, ale i co byste navrhovali udelat jinak (a jak).

Lenka Suchankova
lllenkasuchankova na gmail.com