[Square] Square Digest, Vol 93, Issue 19 Jeste postrehy ke Convention v Kladne

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Úterý Červenec 31 19:26:23 CEST 2012

ahojky vsem,

jen prosim vsechny, abyste ty pripominky psali na mail mne, abychom
zbytecne nehltili konferenci i lidem, ktere to nezajima.
Myslim, ze kdo mne znate, vite, ze se nemusite bat, ze bych vam pak v
dokumentu neco cenzurovala.
L.