[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

Pondělí Květen 7 10:47:01 CEST 2012

Ahoj vsechny,

Uz delsi dobe v teto krasne republice se nekonaji pravidelne graduace a
nenosi se badge a tak neni ani jak poznat, kdo vubec ovlada Basic nebo
Mainstream, pokud toho jedince nezname osobne a, nutno dodat, nepotkavame
pravidelne.

Ze nekomu pribyl dalsi level znalosti od te doby, co jsme s nim naposled
videli, nemusi byt na nem hned videt.

Zaroven jsou lide, kteri se vysplhaji na vyssi a vyssi levely bez toho, ze
by dobre umeli ty levely predtim.

Napadlo mi, ze bychom mohli pridat k vikendovkam, jeste k tomu, ze jsou
vyukove nalejvarny a procvicovaci akce, neco jako certifikacni zkousky. Kdo
by si domnival, ze uz ovlada vsechny figury daneho levelu ze zakladnich
pozic by se mohl na takovou zkousku hlasit. Caller by ho pozoroval pri
callerovani vsech figur daneho levelu a posoudil by, zda ten clovek ma
zakladni uroven na danem levelu. Pokud by tanecnik uspel, dostal by takovy
odznak, ktery by se dal pripojit treba ke kosili.

Tim padem, az bude sedet a cumet u tancovani nove nauceny level, kazdy muze
videt, ze ma odznak a ze ho da prizvat do ctverylky.

Samozrejme, ze clovek je tvorivy v nouzi. Ja zrovna mam pocit, ze jsem se
naucila A1 tak, abych si mohla dovolit ho tancit i na akci, ktera neni ani
vyukovaci ani procvicovaci. Jsem ve fazi, kdy potrebuji level protancit.
Ale bida! Ja se tesila, ze zacnu na Majovce. Ale horko tezko jsem pronikla
do jakekoli ctverylky.

Nejdriv byl problem, ze tanecnici byli poparovani. Musela jsem poprosit o
pujceni tanecnika, kdyz jsem videla, ze nekdo z paru je unaveny a potrebuje
odpocinout.

Pak ale se mi stalo, ze jsem se sice postavila s nekym, ale ze ctverylka se
vytvorila kousek od nas bez nas.

Pote jsem obesla cely sal. I kdyz tam sedelo dostatecny pocet tanecniku pro
dalsi ctverylku, nikdo nebyl ochotny si zvednout.

Ze celeho bloku jsem se dostala do ctverylky celkem trikrat, jinak jsem
tancila sama. Asi si moji dlouholeta tanecni pratele domnivaji, ze level
neumim, ze bych jim to kazila. A kdyz ctverylka, do ktere jsem se prece
dostala, obcas mela problemy, tak mozna si mysleli, ze za to mohu ja.

Pritom se do kazde ctverylky dostavaly holky, ktere ocividne neumely tolik
co ja. Ano, je to problem nas holek. Chlap se dostava do ctverylky bez
ohledu na to, zda umi.

Mozna, kdybych mela odznak na zaklade zkousky nejakeho uznavaneho callera,
ze bych se stejne nedostala do ctverylky, ale aspon bych nemela pocit, ze
je to proto, ze lide mne podceni.

Potom at se nikdo neurazi, kdyz mam pocit, ze abych protancila nove nauceny
level, ze musim proto do ciziny, kde mne rakusane nebo nemci vystridaji.
Jessica