[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

Michal Dingo Janak dingo na square.cz
Pondělí Květen 7 14:07:53 CEST 2012

Ahoj Jessica,

nápad to není špatný, ale tento institut tu už je a nazývá se graduace, bohužel to dopadlo tak jak to dopadlo :-( Začaly se rozdávat "účastnícké" či "politické" graduace a tedy graduaci byl/je nucen caller udělit i osobě, která neumí, tak jak by někteří očekávali. Aneb klubový caller ztratil váhu svého slova ohledně toho kdo na jaký level může ... :-(

A obávám se, že časem by to dopadlo stejně i s těmito certifikacemi. Nehledě na to, že by bylo potřeba zavést i něco jako "udržovací zkoušku" neb když to člověk dlouho netančí, tak zapomene a je na tom kolikrát hůře než čerstvý absolvent levelu. Za sebe můžu říct, sic jsem se s C1 před nějakým tím rokem seznámil, že bych si teď na C1 nestoupl na standardní taneční akci, pač jsem to dlouho netancoval a tedy i pozapomínal. Bohužel to máš o lidech, dříve nejeden nejmenovaný caller (zajisté všichni víte) lidi vyhazoval pokud neuměli daný level. Ano mělo to svá pozitiva a negativa. Důseldkem toho bylo, že jsme si mohli kvalitně zatančilt i zajímé kombinace, aniž by se rozpadla čtverylka (teď je třeba hledat silnou čtverylku a tu se obvykle nechce nikomu na další typ opouštět). A zároveň také došlo k postupnému úbytku tanečníků a tedy postupnému nedostatku an některých levlech a tak se připustili, tanečně slabší, ale služebně starší na další level a jsme tam kde jsme ...

Naviděnou třeba zítra v Opavě na pokračování Áčka ;-)

Měj se fajn.
*Dingo*

On Mon, 7 May 2012 10:47:01 +0200, Jessica Jayne Maertin wrote

S pranim hezkeho zbytku dne

Michal Dingo Janak
dingo na square.cz
+420-608-753423 (mob.)