[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Květen 7 15:02:27 CEST 2012

Dne 7.5.2012 10:47, Jessica Jayne Maertin napsal(a):

> Kdo by si domnival, ze uz ovlada vsechny figury daneho levelu ze
> zakladnich pozic by se mohl na takovou zkousku hlasit. Caller by ho
> pozoroval pri callerovani vsech figur daneho levelu a posoudil by, zda
> ten clovek ma zakladni uroven na danem levelu. Pokud by tanecnik uspel,
> dostal by takovy odznak, ktery by se dal pripojit treba ke kosili.

No osobne si myslim ze u nas calleri jaksi vymekli. Jaky bude caller
ktery nekomu neda graduaci ? no ... neoblibeny. A cim bude poctivejsi,
tim bude mene oblibeny. Bohuzel je to tak. Apropos ( netyka se to Tebe
Jesico ) od tanecnika od plusu vys bych ocekaval, ze zvladne treba cross
run z leve vlny, netradicni cirkulace a podobne veci. Obecne bych
predpokladal ze tanecnik na plusu na AKCI by uz mel zvladat alespon 95
procent toho, co byvaval Basic DBD podle Pavouka... bohuzel realne ze
soucasnych ne2ackaru by to nezvlad temer nikdo. Ale toto je jen muj
nazor. Na druhou stranu obecne toleruji, ze na nejnizsim levelu budou
tanecnici kteri to moc neumi ale moc chteli prijet. Proto treba ted jsem
chodil na MS specialne s timto vedomim a nevadilo mne to... na MS

> Samozrejme, ze clovek je tvorivy v nouzi. Ja zrovna mam pocit, ze jsem
> se naucila A1 tak, abych si mohla dovolit ho tancit i na akci, ktera
> neni ani vyukovaci ani procvicovaci. Jsem ve fazi, kdy potrebuji level
> protancit. Ale bida! Ja se tesila, ze zacnu na Majovce. Ale horko tezko
> jsem pronikla do jakekoli ctverylky.

Ja to vzdycky ucil tanecnice tak, ze chytnou nejblizsiho chlapa, o
kterym se domniva ze zvlada a stoupnu si do ctverylky. Ne az se stavi,
ale klidne jako prvni. A ostatni prijdou. Kdyz to delam obracene, i ja
nekdy netancuju :) No a kdyz si vybere toho " co zbyl " a moc mu to
nejde, pak se muze stat ze s Vami nebude chtit kazdy tancovat.

> Nejdriv byl problem, ze tanecnici byli poparovani. Musela jsem poprosit
> o pujceni tanecnika, kdyz jsem videla, ze nekdo z paru je unaveny a
> potrebuje odpocinout.
> Pak ale se mi stalo, ze jsem se sice postavila s nekym, ale ze ctverylka
> se vytvorila kousek od nas bez nas.

to je to co pisu vyse. Kdyz si vyberes treba Libora, oba Honzy, atd
nejen ze si k Vam stoupnou dalsi, ale je sance ze si i zatancujete vic
nez jen lines ...

> Pote jsem obesla cely sal. I kdyz tam sedelo dostatecny pocet tanecniku
> pro dalsi ctverylku, nikdo nebyl ochotny si zvednout.
> Ze celeho bloku jsem se dostala do ctverylky celkem trikrat, jinak jsem
> tancila sama. Asi si moji dlouholeta tanecni pratele domnivaji, ze level
> neumim, ze bych jim to kazila. A kdyz ctverylka, do ktere jsem se prece
> dostala, obcas mela problemy, tak mozna si mysleli, ze za to mohu ja.
> Pritom se do kazde ctverylky dostavaly holky, ktere ocividne neumely
> tolik co ja. Ano, je to problem nas holek. Chlap se dostava do ctverylky
> [...]

ovsem je otazkou, zda ti ostatni si s nim dobre zatanci, pobavi a zda si
s nim stoupnou priste...

> Mozna, kdybych mela odznak na zaklade zkousky nejakeho uznavaneho
> callera, ze bych se stejne nedostala do ctverylky, ale aspon bych nemela
> pocit, ze je to proto, ze lide mne podceni.

Viz.vyse, odznak neodznak. Apropos ja osobne si myslel ze zvladam A1 az
do chvile, nez jsem na DBD potkal Dave Preskitta :o))

hlavu vzhuru :)
Pyro