[Square] Neco k vytancovanosti (nevytancovanosti)

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Středa Květen 9 15:22:16 CEST 2012

Zdravim a preju hezky den,

toto je sice hezka teorie, ale hodne lidi nema kde tancovat (proste nema v
blizkosti klub) a vikendovky jsou jedina moznost, jak si zatancovat. A
PACky parkrat do roka nestaci.
Za druhe, na klubu se sice clovek nauci zaklady, ale poradne si to zafixuje
az o vikendovkach, kdy to tanci furt dokola. Tolik z mych zkusenosti i ze
zkusenosti jinych (mnoha) tanecniku, s nimiz jsem se o tom kdy bavila.

Lenka