[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Pondělí Květen 7 22:19:16 CEST 2012

Dodatek - ad badge: jsem zvykla z konferenci visacku nosit, tudiz nosim na
akcich i badge klubu se jmenovkou. Je to vyraz hrdosti na svuj klub i ucty
k ostatnim tanecnikum z jinych klubu, ti totiz nemusi pracne lovit v
pameti, jak se kdo jmenuje, zvlast kdyz se s nekterymi tanecniky vidi
trebas jednou za pul roku.

Moc bych se primlouvala za to, nosit na akcich badge klubu se jmenovkou ci
prezdivkou temer "povinne", ci aspon ze slusnosti z vyse uvedenych duvodu.
Osobne je mi velmi trapne, kdyz se opatrne musim vyptavat, jak se nekdo, s
kym jsme si pred par mesici srdecne popovidali, jmenuje a odkud je - proste
si to pri tech stovkach lidi, co se motaji kolem square a roundu nedokazu
zapamatovat. A urcite nejsem sama.

A nevim, jak v ostatnich klubech, ale v nasem klubu se graduace delaji,
jakmile je pripravena dalsi skupinka clenu.

Lenka