[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Pondělí Květen 7 22:10:26 CEST 2012

Ahojky

nechci zacinat nove vlakno reakci na Jessicu. Nicmene v leccem ji rozumim.
Zacinala jsem v klubu u Pavouka a ten kdyz mi rekl, ze na tuhle kombinaci,
co chce udelat, jeste nemam, tak jsem bez jakehokoliv pocitu urazeni ze
ctverylky odesla. Kdyz rekl, ze dokud nebudeme graduovani, nemame jezdit na
vikendove akce, nechapala jsem, ale respektovala.
Diky vikendovkam jsem si pak ale po letech velkych mnohamesicnich pauz (v
dusledku nekolika tezkych urazu nohou) vcelku vytancovala MS.
A vidim na nekterych tanecnicich u nas v klubu, ze jim naopak strasne moc
uz prvni rok pomohlo, ze zacali jezdit na akce. Takze ono je to tezke,
teprve diky vikendovkam zacnou nekteri uroven opravdu ovladat. Kdyz jim to
zakazete, kolik lidi u tancovani zustane? (Na druhou stranu, i ja mam v
merku jednoho cloveka, kteremu se vyhybam, protoze rozhodi jakoukoliv
uroven a jakoukoliv ctverylku.) Dotycni, kteri na uroven ale totalne
nemaji, by snad meli byt predevsim upozorneni svym klubovym callerem, ze na
vyssich urovnich, nez zvladaji, se nemaji stavet (kdyz uz sami nemaji
soudnost). Ti calleri prece na akce taky jezdi, tak to vidi.

Ad Jessicino pocity, co se tyce stabilnich paru. Mrzi mne to taky, myslim,
ze square by nemel byt o stabilnich dvojicich, od toho jsou jine tance. V
klubu mame taky pary, a presto chlapi z nich chodi hodne i pro ostatni
tanecnice, aby si zatancovaly. Nechapu, proc se toto gentlemanske pravidlo
nedodrzuje i na akcich a proc se k tomu nevedou i v jinych klubech -
protoze vidam i na akcich, ze nasi sparovani tanecnici chlapi casto vyzvou
i nekoho jineho - holt "vychova" z vlastniho klubu.

Na radu, ze si mame my (singl) holky chytit prvniho tanecnika, mam dve
pripominky:
1. Velice casto nam tento tanecnik rekne, ze tam s nekym je a ze jen ceka,
az se partnerka vrati (z WC, z napiti apod.),
2. Prosim panove, zkuste se zamyslet nad tim, jak se musi singl holky
citit, kdyz si furt musi nekoho lovit? Ze jsme porad zenske a ze to docela
ponizuje? Vzdycky mam obdobi, kdy to dokazu hodit za hlavu, a pak mam
obdobi, kdy jedu domu skoro s brekem - jak je to cloveku lito? A podotykam,
ze jsou tanecnici, kteri pro mne chodi opakovane, a nemyslim si, ze by to
bylo kvuli tomu, ze bych je pritahovala jako zenska.
3. Dochazi nekomu, ze kdyz tyhle singl holky moc casto netancuji, tak si
proste nemaji sanci danou uroven vytancovat? Takze je z toho trochu
zacarovany kruh. Aneb jak kdosi pravil, chlapi se do ctverylky dostanou
vzdy, bez ohledu na to, jak to umi/neumi...

Omluvna poznamka: Zacala jsem na podzim s Plusem. Nemohla jsem ted dva
mesice vubec na klub, natoz na jiny, kde jsme si Plus zacali procvicovat.
Prestala jsem se tudiz stavet do plusovych ctverylek na akcich, abych
nerozhazovala ostatni (ac mi za to nekteri kamaradi "nadavaji"). Timto se
omlouvam za nedelni rano, kdy jsem spatne pochopila program a myslela, ze
se bude stridat Plus a MS, tudiz jsem dvakrat omylem vlezla do plusove
ctverylky.

Lenka "Lentilka"