[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Květen 8 01:03:09 CEST 2012

Dne 7.5.2012 22:10, Lenka Suchánková napsal(a):
> Ahojky
>
> nechci zacinat nove vlakno reakci na Jessicu. Nicmene v leccem ji
> rozumim. Zacinala jsem v klubu u Pavouka a ten kdyz mi rekl, ze na tuhle
> kombinaci, co chce udelat, jeste nemam, tak jsem bez jakehokoliv pocitu
> urazeni ze ctverylky odesla. Kdyz rekl, ze dokud nebudeme graduovani,
> nemame jezdit na vikendove akce, nechapala jsem, ale respektovala.
> Diky vikendovkam jsem si pak ale po letech velkych mnohamesicnich pauz
> (v dusledku nekolika tezkych urazu nohou) vcelku vytancovala MS.

Ja kdyz jsem zacinal, velmi rad jsem se stavel do ctverylky co meli na
badge takovyto cosi s ocasem :) vzdy jsem si zatancoval, i kdyz jsem
obcas potreboval stouchnout :)

  V klubu mame taky pary, a presto chlapi z nich chodi hodne i pro
> ostatni tanecnice, aby si zatancovaly. Nechapu, proc se toto
> gentlemanske pravidlo nedodrzuje i na akcich a proc se k tomu nevedou i
> v jinych klubech -

uz jsem to psal. Ve squaru byvalo a snad i je zvykem ze kdo chce
tancovat, nekoho ulovi a jde. I chlapi byvaji jesitni a lichoti jim,
kdyz se o ne holky muzou porvat :o)) Co se tyce paru je to tezky. Kdyz
si predstavim ze "risknu " jinou tanecnici a budu bez vecere ? no hruza

  chlapi se do ctverylky dostanou
> vzdy, bez ohledu na to, jak to umi/neumi...

Taky nesouhlasim, zvlast to nemusi platit na vyssich levelech. Tam
venku spis plati kdo zavaha...

> Lenka "Lentilka"

Pyro