[Square] Navrh: certifikacni odznak (square)

b.s\volny.cz b.s na volny.cz
Pondělí Květen 28 15:50:26 CEST 2012

Ahojky vsem. Opet opozdena reakce, driv to neslo.

Muj nazor?

:Badge - po letech letoucich jsem zjistil, ze jmenovka a mesto/jine sidlo je
to idealni. U mne klub paradne pletl vsechny. A tanecnik bez badge - neni to
dobre. Ani na vyukovkach.

:Graduace - na co??? Nikdy v zivote jsem ji nepotreboval. A shinglik na
badge, na nemz je nejvyssi opravdu ovladany level? Dopadlo by to casem uplne
stejne.
Bud mne lidi tanecne brali nebo nebrali.

:Na vikendove akce bez poradneho procviceni nejezdit? A jak se to jinak
chcete v realnem case naucit??? A podminka graduace? Pitomost na kvadrat.
Prosim nezamenovat s tim, ze na tancovani (ne vyuku) pojede clovek jako na
vyuku - to mne take umelo dopalit.
Aladin si mozna vzpomene, jak jsem pred lety asi pet minut vubec nereagoval
na Tagy - protoze jsem ten povel tehdy jeste nemel naposlouchany. Vyuka z
papiru.
Stacilo spojit informace a bylo po problemu.

:Nepouzitelni tanecnici? No, ono by nejucinnejsi bylo, kdyby takoveho
vyhodili sami tanecnici, k nimz se postavi. Typicky nekteri, co pletou EB,
si vlezou na Plus, protoze prece "uz se to nejakou chvilku uci, ne". Osobne
jsem to resival tak, ze jsem se k nim VELMI NERAD stavel do ctverylky. I za
tu cenu, ze proste ctverylka nebyla.

k Lentilce pripisuji....
Na radu, ze si mame my (singl) holky chytit prvniho tanecnika, mam dve
pripominky:
1. Velice casto nam tento tanecnik rekne, ze tam s nekym je a ze jen ceka,
az se partnerka vrati (z WC, z napiti apod.),
===
:To plati i na druhou stranu.

2. Prosim panove, zkuste se zamyslet nad tim, jak se musi singl holky citit,
kdyz si furt musi nekoho lovit? Ze jsme porad zenske a ze to docela
ponizuje? Vzdycky mam obdobi, kdy to dokazu hodit za hlavu, a pak mam
obdobi, kdy jedu domu skoro s brekem - jak je to cloveku lito? A podotykam,
ze jsou tanecnici, kteri pro mne chodi opakovane, a nemyslim si, ze by to
bylo kvuli tomu, ze bych je pritahovala jako zenska.
===
:Lenko, ale i vsechny ostatni - my panove, kteri jsme take singl, mame
naprosto stejny problem. Stacilo mi obcas byt behem deseti vterin trikrat
odmitnut a mel jsem chut jet pryc. Popsal jsem to jinde.

3. Dochazi nekomu, ze kdyz tyhle singl holky moc casto netancuji, tak si
proste nemaji sanci danou uroven vytancovat? Takze je z toho trochu
zacarovany kruh. Aneb jak kdosi pravil, chlapi se do ctverylky dostanou
vzdy, bez ohledu na to, jak to umi/neumi...
===
:Viz vyse: s timto vyrokem zasadne nesouhlasim. V dobe, kdy jsem platil za
dobreho tanecnika, jsem mel naprosto standardne "singl" problem. Jinymi
slovy jsem se naprosto bezne do ctverylky nedostal.
Obvykle nastal velky udiv, kdyz jsem si proste tancoval sam. A obvykle jsem
se nesmirne divil ctverylce vedle, co blbnou - standardni veci a rozpadli
se.

Divte se nebo ne, vztekejte se nebo ne - ale square jsem si nejlepe
vytancoval pri stinovani, kdyz jsem si predstavil dalsi lidi.

Bohous
Ceske Budejovice