[Square] Podekovani za Majovku

Michal Mesaros michal.mesaros na gmail.com
Úterý Květen 8 14:47:13 CEST 2012

Ahoj,

som velmi rad, ze sa vam pacilo, vas dobry pocit je pre nas organizatorov
jedna z najdolezitejsich veci a vtedy vidime, ze to cele ma zmysel a
zabudame na starosti :) Dakujeme, ze ste prisli, bavili sa a dodavali
pozitivnu energiu vsetkym ostatnym.

Velmi rad by som za cely organizacny tim podakoval aj nasim skvelym
ucinkujucim, Brianovi (nie je na square na square.cz? :), Matyasovi s Vierkou,
Dougovi, Michalovi a samozrejme aj nasim domacim, Gabike, Jancimu a
Jirkovi. Najma vdaka nim sa podarilo vytvorit tu velmi prijemnu atmosferu a
vy ste sa do syta mohli vytancovat.

My sa uz velmi tesime na vsetky akcie v Cechach a na Morave a verime, ze o
rok zase zavitate k nam do Bratislavy :)

Michal