[Square] Fwd: Jak se kdo dostane do ctverylky (pokracovani)

Středa Květen 9 16:33:55 CEST 2012

ahoj, dekuji za Tve poznamky, aspon vim, ze aspon nekdo to, co jsem psala,
precetl.

To, ze se muze stat, ze nekdo, ktery prichazi pozde v Nemecku jsem slysela
od jednoho Nemce, ale asi to nefunguje vsude stejne.

Nenechat  hosta sedet souvisi spis s tim, ze ten clovek odnekud pricestoval
a zaplatil vstupneho nez s tim, zda je to zacatecnik nebo ne. Ale kazdy
dlouholety tanecnik muze byt "zacatecnikem" na dalsim levelu.

Prave v tom Nemecku se mi nestava, ze zustanu sedet a to i z duvodu, ze
byva vic lidi na akce celkove a tim padem to procento singlu dela vic
stridajicich se tanecniku.

U tech fixnich paru jsou i zarlivci. "Odlozena" partnerka teoreticky ma
stejnou sanci si najit tanecnika jako ja nez jsem si "pujcila" partnera,
cili by sedet nemusela...

Jessica