[Square] Jak se kdo dostane do ctverylky (pokracovani)

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Květen 9 18:13:17 CEST 2012

Dne 9.5.2012 12:42, Jessica Jayne Maertin napsal(a):

> Po akci jsem s nekterymi mluvila, o kom jsem si domnivala, ze neumi
> tolik co ja. V jednom pripade dana tanecnice mela za sebou pouze pul
> nalejvarny,

s jednou takovou jsem mel taky cest tancovat. No a pokud ji to nepusti
odhaduji ze na podzim bude klidne moct na nalejvarnu C1. Ano, vim o cem
mluvim ale to je vyjimka

souhlasili predem, ze je budou "tahat".

I na to pamatuji ovsem ...stalo se to me na A2 kdy me Lucka Libovicka ve
Vidni vytahla cerstve po nalejvarne do ctverylky A2 s tim, ze bud pujdu
tancovat, nebo ta posledni ctverylka tancovat nebude - nebyl nikdo jiny...

> Za zminku stoji existence pocitace v Nemecku, kam daji jmena tanecniku a
> pocitac rozhodne, kdo pujde do jake ctverylky.

Ovsem to jsou male akce pro malo lidi. Ne specialy, konvence apod...

cauky Pyro