[Square] Jak se kdo dostane do ctverylky (pokracovani)

Čtvrtek Květen 10 07:52:28 CEST 2012

>  Po akci jsem s nekterymi mluvila, o kom jsem si domnivala, ze neumi
>>

> s jednou takovou jsem mel taky cest tancovat. No a pokud ji to nepusti
> odhaduji ze na podzim bude klidne moct na nalejvarnu C1. Ano, vim o cem
> mluvim ale to je vyjimka
>
> ***Druhou pulku nalejvarny jsem s ni mezitim absolvovala a musim s Tebou
souhlasit, ma vyjimecny talent.

> souhlasili predem, ze je budou "tahat".
>
> I na to pamatuji ovsem ...stalo se to me na A2 kdy me Lucka Libovicka ve
> Vidni vytahla cerstve po nalejvarne do ctverylky A2 s tim, ze bud pujdu
> tancovat, nebo ta posledni ctverylka tancovat nebude - nebyl nikdo jiny...
>
> ***To se muze stat kohokoliv, kdyz chybi osma do ctverylky, ale tentokrat
to nebyl ten pripad, bylo vic lidi volnych. Ona to mela domluvenou predem
pro sebe a, tak jak jsem pochopila, na celou dobu, ne na jeden tip.

> Za zminku stoji existence pocitace v Nemecku, kam daji jmena tanecniku a
>>

> Ovsem to jsou male akce pro malo lidi. Ne specialy, konvence apod...

***Zatim s tim nemam osobni zkusenost. JJM