[Square] Special Special + PAC poděkování a prosba

nezdarka na volny.cz nezdarka na volny.cz
Pondělí Listopad 12 07:56:10 CET 2012

Ahoj.
Jménem Country Rytmu děkuji všem, kteří k nám i přes množství SD akcí v
tomto období našli cestu. Doufám, že jste se dobře pobavili, pořádně si
zatančili a přibrali pár kilo :-) v našem bufetu. Mám pro vás jednu malou
otázku, co říkáte na sobotní oběd a večeři? Chutnalo vám? Nevadilo vám jídlo
v  krabičkách? - to abychom věděli pro příště, jestli jídlo obědnat od
stejného dodavatele. Aby jsme nazaplevelili konferenci, můžete psát na můj
mail: [1]nezdarka na volny.cz
Lenka Nezdarová
Reference
1. mailto:nezdarka na volny.cz