[Square] Special Special + PAC poděkování a prosba

stauf na email.cz stauf na email.cz
Úterý Listopad 13 13:56:29 CET 2012

Ahoj a díky za bezva tancování i celou akci se skvělou náladou. Bylo to
super, prostě Liberec už klasika co nejde vynechat  :o)  A jídlo také nejde
nepochválit, třeba Blančiny palačinky a další. Co se týká jídla v
krabičkách, dobrá volba, konečně jste si to usnadnili a mohli si i
zatancovat. Oběd, no když jsem to uviděl, nejprve se mi vybavila Pospíšilovy
 "Kuřata v igelitu", kdo nezná  viz třeba http://www.youtube.com/watch?v=
SjyZLOpqp0I(http://www.youtube.com/watch?v=SjyZLOpqp0I)   Ale po rozbalení
chutnalo. Myslím, že lepší, než kdyby jste měli vyvařovat na úkor tancování.
  Jen Míla zklamal, nebyl budíček :o)    Pepa

---------- Původní zpráva ----------
Od: nezdarka na volny.cz
Datum: 12. 11. 2012
Předmět: [Square] Special Special + PAC poděkování a prosba
"

Ahoj.

Jménem Country Rytmu děkuji všem, kteří k nám i přes množství SD akcí v
tomto období našli cestu. Doufám, že jste se dobře pobavili, pořádně si
zatančili a přibrali pár kilo :-) v našem bufetu. Mám pro vás jednu malou
otázku, co říkáte na sobotní oběd a večeři? Chutnalo vám? Nevadilo vám jídlo
v krabičkách? - to abychom věděli pro příště, jestli jídlo obědnat od
stejného dodavatele. Aby jsme nazaplevelili konferenci, můžete psát na můj
mail: nezdarka na volny.cz(mailto:nezdarka na volny.cz)

Lenka Nezdarová

"