[Square] [Akce] XXII.Hanácké Special Dance- poĎakovanie

Milan Hulej milan_mobile na hotmail.com
Neděle Říjen 28 21:33:20 CET 2012

Späť do Bratislavy už  dorazila Karolína a Sunflowers. Ďakujem v mene našej 7 člennej posádky za skvelú akciu, ktorú Tarantela pripravila a program, o ktorý sa postarali cueri a calleri a samozrejme  všetci účastníci...

Ani na Hopov workshop určite nezabudnem, pretože mi  opäť pripomenul, že rounddance nie je len elegantným, usmerneným, zábavným  či tak trochu umeleckým tancom, ale  môže byť rovnako vášnivý a temperamentný, dá sa v ňom vynikajúco vyšantiť a to tak- bez toho, aby sme sa pozrážali; čo vyplýva z koncepcie rounddancu a stavia ho na ušľachtilejšiu formu. Takže sme sa cítili takmer ako na letnej diskotéke španielskeho  pobrežia. Avšak iba vnútri, keďže v rovnakom čase obsypávali halu i autá a lampy prvé snehové vločky.

Do taranteláckeho bufetu, by som prišiel čo i  len kvôli lahodným čokoládovým guľkám alebo guľám, kvôli ktorým som neustále pendloval prvý večer medzi halou a bufetom, takže sa rýchlo minuli a preto som sa rozhodol, že zajtra už vašu „cukráreň“ nenavštívim.. ;)

Do videnia o rok.

Milan, Karolína BA

VEĽKĚ POĎAKOVANIE ešte raz TARANTELE, CALLEROM,CUEROM, ĎALŠÍM ORGANIZÁTOROM A VŠETKÝM ÚČASTNÍKOM, ktorý vytvorili výbornú atmosféru!