[Square] [Akce] XXII.Hanácké Special Dance- poĎakovanie

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Neděle Říjen 28 21:53:05 CET 2012

No ja pokud letosni Olomouc srovnam s lonskou, predlonskou a
predpredlonskou, tak byla jako vzdy bajecna.
I ja dekuji Vsem

fotky najdete zde:
http://pyrotechnik.pry.cz/index.php/XXII-Hanacke-special-Dance-Olomouc-26--28-10-2012

a za pul hodky na mym fejzbuku

bohuzel v tom sale neumim fotit ( ne ze jinde bych umel... :)

cauky za rok
Pyro