[Square] Olomoucké podzimní soboty

vladimira.rohovska na email.cz vladimira.rohovska na email.cz
Čtvrtek Srpen 8 13:46:17 CEST 2013

Ahoj milí spolutanečníci,

září se opravdu blíží a nezbývá mi než ze zkušenosti souhlasit se vším co
psala Bóďa v pozvánce do Hradce nad Moravicí. Kouzelné prostředí zámku,
večerní prohlídka se sympatickou a pečlivou průvodkyní, moc hezký park,
mívají objednané příjemné počasí a letos ještě ten bufet "U tří Placáků",
tomu se snad nedá odolat.

Krom toho bych vás ale i já chtěla pozvat, a to k nám do Olomouce. V sobotu
7. září mezi 9:00-16:00 všechny ty, kteří si budou chtít zatančit RD fáze
III a IV (kdo bude potřebovat, připomene si co zapoměl a naučí se jednu či
dvě figury, které budou do tance chybět). A v sobotu 21. září pak budeme
rádi, když si spolu s námi a Dingem přijedete procvičit MS, opět mezi 9:00 a
16:00. Pokud tedy budete mít čas a chuť, uvidíme se na sále DDM v Olomouci.

Příjemný zbytek prázdnin všem Vlaďka, Tarantela Olomouc