[Square] Vystoupeni z CSCTA: Otevreny dopis

David Tesar davidt na ucw.cz
Neděle Leden 6 09:15:31 CET 2013

Me to neda, kdyz uz jsi z toho, Jirko, udelal vec verejnou, tak zareaguju.

Ve stanovach asociace neni ani slovo o tom, kdo ma (nebo muze)
callerovat na Convention. Clenstvi v asociaci nezaklada narok na
ucinkovani na teto akci.

Uznavam, ze je tu jiste zvykove praco, jenze kdyz pises :

 > Tlak na reseni musi prijit i od tanecniku.

ptam se proc? Tanecnici nemaji ani tuseni, kdo z calleru je a kdo neni
clenem asociace. Pokud jsi sve vyhrady chtel proprat verejne, mel jsi je
smerovat do callerske konference, nikoliv tanecni.

Vis, co se ted diky tvemu mailu stane pristi rok? Nekdo z organizatoru
si vzpomene, ze byla nejaka bourka kvuli ucinkovani (ne)clenu, bude
chtit mit vsechno koser, sezene si seznam clenu a hadej co - ty na nem
nebudes a i Convention 2014 bude bez tebe.

Dale jsem vybec nepochopil tvou zminku o penezich:

 > I ja chci vyhra! t. Proc
> bych mel prispivat do systemu, kdyz nemusim?

Clenske prispevky prece platis za neco jineho (vic rozpocet). Placeni
prispevku nezaklada pravo na ucinkovani na Convention.

Na dalsi tvou vetu by mel zareagovat Vlada Andris, ale stejne:

> P.S. Mam pocit, ze jsem loni platil na dva roky dopredu. Pokud se
> nemylim, prosim tento preplatek zpet.

Uvedomujes si, ze tento mail neni ani oficialni ukonceni clenstvi, ani
zadost o vraceni preplatku? Podivej se do stanov, jak se to dela (aneb
kdyz budu chtit vystoupit z turistickeho oddilu, tak nestaci povesit
ceduli na rozcestnik).

Chapu, ze se citis dotceny, ze te nikdo nekontaktoval. Ber to takhle - v
asociaci mame to nejlepsi urednicke vedeni, jake muzeme mit. I kdyby nic
jineho, tak mame pokrytou OSA, coz je hodne velky prinos. Chces zmenu?
Kandiduj za 14 dnu na prezidenta.

David