[Square] Vystoupeni z CSCTA: Otevreny dopis

Petr Dusek petr na dusek.info
Pondělí Leden 7 20:37:14 CET 2013

Gabriela Javůrková wrote:
> No, Petre, jen se mi to slohove nepovedlo. Melo tam byt ne "skyta vice
> nez zajistenou ucast", ale "neskyta sice zajistenou ucast, ale jine
> vyhody", nebo tak neco. Jsem chtela rict ze prave nejde o zajisteni
> ucasti na konvenci, ale ze clenstvi v CSCTA je asi o jinych vyhodach a
> paklize neni, je mozne a svobodne volitelne odejit, ale tanecnici s tim
> dle meho nemaji co do cineni.
> Gabi

    Aha, spatne jsem te pochopil. Mel jsem vic premyslet, co asi chces
rict, asi by mi to doslo. Omlouvam se velice - takto vzato je tvuj
prispevek pochopitelne zcela konzistentni (uz proto me to melo trknout).

    Dekuju za pochopeni a uvedeni na pravou miru.