[Square] Vystoupeni z CSCTA: Otevreny dopis

Jan Klusal i.jk na seznam.cz
Středa Leden 9 00:10:25 CET 2013

nejsou kluby, byť i v jednom jediném městě, a o tom zase já něco vím,
schopny se dohodnout, nevznikla organizace klubů, ale byla zastupovbána
sdružením callerů a následně i kolečkářů, nebo jak říkávbal kdysi Čára,
bramborářů, a byli jsme rádi, že máme aspoň něco, byl jsi u toho a mám
pocit, že jsi byl rád taky, že je aspoň něco. Je jasné, že ze všeho se nedá
získávat nekonečně a občas je potřeba nečím přispět a když na to nemám
nezavazet, nepřekážet. Víš ale takovbé poznání se dává najevo poněkud jinak.
Měl jsem za to, že postup:" Nechte si bábovičky, ale vraťte mi kyblíček a
jdu natruc na jiný písek, protože jsem zjistil, že na tomto písku nic
nezískám a nejsu blbej abych vám něco dával, je už pro všechny v CSCTA
dsávno pryč, bohužel, mýlil jsem se, jsem starší člověk, mám na to právo,
myslím si aspoň!, promiň!!!  .....Hmota.