[Square] Poděkování

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Neděle Leden 20 21:41:10 CET 2013

Ostravaci, fajně chlopci, a ešče lepši děvuchy,

já též děkuju, i když jsem díky nepředvídaným okolnostem musel odejít v
nejlepším (před Afterparty) a v neděli se k tancování vůbec nedostal..
Nicméně ta atmosféra je vynikající a bezkonkurenční. A organizace, a péče o
tanečníky, a pestrost levelů a bufet a Afterparty, a vůbec...

Ale - z rubriky ZTRÁTY A NÁLEZY:

 Zapomněl jsem na věšáku naproti registraci ramínko se dvěma košilemi
(červená a hnědá-country a černými kalhotami. Nálezce dostane odměnu ve
valašské tekuté měně.
Děkuju.
František

--