[Square] Poděkování

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Úterý Leden 22 11:19:23 CET 2013

Ahojte,
konecne som sa dostala k mailom a velmi rada by som chcela podakovat
organizatorom z Ostravy a aj takto pisomne pochvalit ich akciu.

Pretoze tohtorocny Sachtak patri k najlepsim akciam na ktorych som celkovo
bola. Bol to moj prvy Sachtak a musim skonstatovat, ze za dvadsat rokov sa
domaci vylepsili az k dokonalosti. Vsetko slapalo ako dobre naolejovany
stroj, akcia mala velmi prijemnu atmosferu, kazdy si mohol najst to co ho
potesi.
Ja som si vychutnala po prvykrat velmi mily obrad skakania cez kozu,
pobavil ma jedinecny vecerny program, velmi prijemne sa mi tancovalo na
Uliho aj na nasich callerov a cuerov a pretoze som neplytvala cas spankom
;) stihla som sa aj porozpravat a zahrat do sytosti. Vyzdvihujem pracu
bufetu s vynikajucimi moravskymi kolacikmi a velmi vykonnu a sympaticku
umyvacku riadu. :)

Od mna mate jednicku s hviezdickou.

Tesim sa na dalsie Sachtaky.
Iveta