[Square] Vulgarni anglictina pro cuery

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Červenec 10 18:47:46 CEST 2013

Zdravim vsechny, zvlast cuery, kteri by chteli byt schopni popsat casti tela anglicky behem vyuky tance a pritom nemuset pouzivat vulgarismy. Ono se muze zdat, ze anglicky mluvici svet bere vulgarismy normalne, kdyz clovek vidi jak sproste mluvi herci ve filmech a popovi zpevaci, ale doufam, ze vetsina normalnich lidi stale mluvi slusne a zdvorile. Lide sice vi, ze nejste rodili mluvci, ale kdyz nekteri z vas jinak mluvi velmi dobre anglicky, tak je to vada na krasu. Napsala jsem knihu o "sportovni" anglictine a mohu poskytnout kapitolu o lidskem tele se slovy, ktere se opravdu ve skutecnem zivote pouzivaji. Pro "zadek" je velke mnozstvi slov prave proto, ze neradi rikame za vsech okolnosti "prdel". Ja a moje znalosti jsme vam rady k dispozici, staci si rict :-) Jessica