[Square] Vulgarni anglictina pro cuery

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Červenec 11 11:00:24 CEST 2013

Jessica Jayne Maertin wrote:
> Zdravim vsechny, zvlast cuery, kteri by chteli byt schopni popsat
> casti tela anglicky behem vyuky tance a pritom nemuset pouzivat
> vulgarismy. ...

      Ahoj.

    To narazis na Nyrsko, ze ;-)? Vzhledem k tomu, jak se postizeny
lektor ve vykladu najednou zasekl, naprazdno klapal pusou jako ryba na
suchu a zoufale si ukazoval na boky, bych si spis tipnul, ze chtel
popsat pohyb boku a vypadlo mu slovicko hips. Chvilku vzpominal a pak se
z toho pokusil dostat aspon trochu lip nez kdyby vyrazil domu pro
slovnik :-) A vzhledem k vyrazu ve tvari, kdyz to nestastne slovo rikal,
jsem presvedcen o tom, ze si jeho nevhodnost zatracene dobre uvedomoval.
    Cili bych to neprisuzoval neznalosti nebo (ne)vedome vulgarite, ale
docela obycejne nehode, ktera asi kazdeho postihuje zcela pravidelne.

> Napsala jsem knihu o "sportovni" anglictine a mohu
> poskytnout kapitolu o lidskem tele se slovy, ktere se opravdu ve
> skutecnem zivote pouzivaji. ...
> Jessica

    O tvuj slovnicek bych docela mel zajem, uz jen proto, ze obcas
narazim na popisy, kterym rozumim tak napul, a casto jen diky tomu, ze
zjistim, ze mam-li napr. neco otocit vlevo, tak existuje jediny kus
tela, kterym to udelat lze. Ramena to nebudou, zebra taky ne, slezinou
taky nepohnu, tak to musi byt noha :-)