[Square] Lamberty Brno

Peter Minarik mino na seznam.cz
Úterý Červen 11 22:49:56 CEST 2013

vždyť strava byla a ubytování v třídách bylo zdarma. Vařila školní jídelna
(sobota oběd a večeře), byl bufet a bylo večerní pohoštění. Fáze VI mi vůbec
nechyběla.

Spíše jsem myslel, že oproti minulosti se i do Německa dá jet jen na víkend
a takto jsem si udělal výpočet:

víkend:
víkend pro 2, hotel s plnou penzí:  8.800 Kč, cesta 1.000 Kč, dohromady
skoro 10.000Kč
víkend jen tancování pro 2:  3.750 + 1.000 +bydlení+jídlo

5 nocí:
1.-6.11. pro 2, hotel s plnou penzí: 21.250 Kč, cesta 1.000 Kč, dokopy
22.250Kč
celé jen tancování pro 2: 8.250 + 1.000, penzión 5000?  dokopy 14.250 + vl.
jídlo

V Chamu jsme bydlívali v penzionech, v Eringerfeldu byl favour bydlení bez
jídla, ale stále v ceně penziónu. Gerolfingen neznám...

přes tu cenu to silně doporučuji. A teď zase vypíchnu F.Čermáka, který má
kvalitu za super cenu...

Mino