[Square] Lamberty Brno

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Červen 12 10:10:01 CEST 2013

Ahoj, nepochopila jsem Tvou poznamku:
Gerolfingen neznám...

přes tu cenu to silně doporučuji

Kterou akci jsi vlastne nam vsem chtel doporucit?

Ja za sebe mohu vrele doporucit Cham, stoji to za ty penize, jen je mit (a moznost vzit volno z prace v dane dobe :-()
Jessica

________________________________
From: Peter Minarik <mino na seznam.cz>
To: Konference o Square Dance <square na square.cz>
Sent: Tuesday, June 11, 2013 10:49 PM
Subject: Re: [Square] Lamberty Brno

vždyť strava byla a ubytování v třídách bylo zdarma. Vařila školní jídelna (sobota oběd a večeře), byl bufet a bylo večerní pohoštění. Fáze VI mi vůbec nechyběla.

Spíše jsem myslel, že oproti minulosti se i do Německa dá jet jen na víkend a takto jsem si udělal výpočet:

víkend:
víkend pro 2, hotel s plnou penzí:  8.800 Kč, cesta 1.000 Kč, dohromady skoro 10.000Kč
víkend jen tancování pro 2:  3.750 + 1.000 +bydlení+jídlo

5 nocí:
1.-6.11. pro 2, hotel s plnou penzí: 21.250 Kč, cesta 1.000 Kč, dokopy 22.250Kč
celé jen tancování pro 2: 8.250 + 1.000, penzión 5000?  dokopy 14.250 + vl.jídlo

V Chamu jsme bydlívali v penzionech, v Eringerfeldu byl favour bydlení bez jídla, ale stále v ceně penziónu. Gerolfingen neznám...

přes tu cenu to silně doporučuji. A teď zase vypíchnu F.Čermáka, který má kvalitu za super cenu...

Mino