[Square] Přípravky 2013/14

myzu khsport myzu.khsport na seznam.cz
Neděle Červen 16 21:36:18 CEST 2013

Ahoj.
Pochybuji, že by se tam objevili lidičky z našeho koutu, ale píšu kontakt :
Country Rytmus Liberec + Countryon Jablonec
scházíme se každý čtvrtek od 18-20hod.
Lichý týden v Liberci a sudý v Jablonci.
Liberec - Harcov, U kostela - Sokolovna
Jablonec - Kokonín, Kulturní dům

Za oba kluby
Myžu 605823019

Děkuji a ahoj.
Snad se nějak objevíme i na Šiklu ...
Bude nás jen pár ...

Ahoj
Myžu

---------- Původní zpráva ----------
Od: David Dvořák <dada.dvorak na gmail.com>
Datum: 15. 6. 2013
Předmět: Re: [Square] Přípravky 2013/14

"Ahoj Petře

Díky za komentář, myslím si to samé :-)
Zatím se mi ozvali dva kluby a mě napadá, že jsem nenapsal žádný termín,
do kdy je to možné posílat a je jím středa 10.7. Pak už nebudu mít jak to
zpracovat

Díky

Medvěd

15. 6. 2013 v 16:49, Petr Dusek <petr na dusek.info>:

> Ja ti naopak napisu, ze jsme v situaci, kdy kazda cesta, ktera privede
nove tanecniky, je dobra. Jak vedel uz Frantisek Koudelka, nemusi prset,
staci, kdyz kape. A naopak nejlepsim clenem pripravky je clovek, ktery uz si
zaklady osahal, takze vi, do ceho jde. Uz jen proto, ze pravdepodobne ani
nevyrazil na Squatter dance, ani si nemysli, ze to je varianta Brake dance
nebo Hip Hap Hop, nebo jak se ty veci nazyvaji.