[Square] Přípravky 2013/14

mves72 mves72 na gmail.com
Neděle Červen 16 22:17:31 CEST 2013

Ahoj.
Taky si myslím, že podobná aktivita smysl má, a Medvědovi za ni děkuji.
Kdyby to přivedlo jediného člověka, je to o jednoho víc, než bez tohoto
pokusu.
Název klubu: Silverspines Jihlava
Taneční den a hodina: Čtvrtek 18:30-20:30 (o prázdninách 18:00-20:00, ale
některé čtvrtky vynecháme)
Adresa tanečního místa: tělocvična DDM Jihlava, Brněnská ulice
Kontakt: sd-jihlava na seznam.cz, 605 424 053

Fík