[Square] Přípravky 2013/14

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Pondělí Červen 17 13:25:19 CEST 2013

Bez vyznamu to rozhodne neni, potkavam lidi, kteri prave diky snaze Medvedu zacali tancit square. Nas klub je stale Tarantela, tancujeme v DDM 17. listopadu v Olomouci, kontakt klidne na mne. Square od 1730 do 1830, zacatecnici vitani od zari 2013. Jessica

________________________________
From: David Dvořák <dada.dvorak na gmail.com>
To: Konference o Square Dance <square na square.cz>
Sent: Thursday, June 13, 2013 10:53 PM
Subject: [Square] Přípravky 2013/14

Ahoj

Stejně jako každý rok i letos ma Americkém týdnu bude výuka Square Dance v několika levelech. Jedním z nich jsou i začátečníci, ze kterých se může rekrutovat zájemce o další výuku (a děje se to každý rok ;-)). Nejde o tisíce nováčků, ale spíše o jednotlivce a páry. Pokud chcete, rád jim nabídnu kontakt na vás. Stačí jen napsat:

Název klubu
Taneční den a hodinu
Adresa tanečního místa
Kontakt

Hezké prázdniny

Medvěd

PS. Předem díky za každoroční názor, že je to aktivita bez významu, ale letos mi to nepište. Už to vím ;-)