[Square] PAC - zmena terminu - uvedení na pravou míru

Pavel Vondrák vondrakp na quick.cz
Pátek Květen 24 12:27:26 CEST 2013

Ahoj,
chtěl bych předejít vzniku špatného pochopení:
Míla byl tak ochotný (za což mu děkuji) a na moji prosbu přesunul PACku
na jiný termín, protože v tom původním máme na Zoom B. jubilejní 10.
klubový večer. Plánují se i jakési doprovodné akce během víkendu
zaměřené na procvičování A2, C1, možná i jiné levely - A1, Plus, vše je
zatím ve stádiu plánování. Klubový večer by se měl objevit co chvíli v
kalendáři, další bude upřesněno co nejdřív v kalendáři i na konferencích.
PACka tedy bude tak, jako vždy (tedy ne v Brně) :-)

Pavel "Bedřich" Vondrák
Zoom B.