[Square] PAC - zmena terminu - uvedení na pravou míru

stauf na email.cz stauf na email.cz
Pátek Květen 24 12:43:18 CEST 2013

Omlouvám se za neúmyslné odeslání mailu do konference - omylem. Přehlédl
jsem, že to jde přes konferenci a ne přímo Mílovi. Mělo to být jen takové
přátelské šťouchnutí mezi námi. Pepa

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Vondrák <vondrakp na quick.cz>
Datum: 24. 5. 2013
Předmět: Re: [Square] PAC - zmena terminu - uvedení na pravou míru

"
Ahoj,
chtěl bych předejít vzniku špatného pochopení:
Míla byl tak ochotný (za což mu děkuji) a na moji prosbu přesunul PACku na
jiný termín, protože v tom původním máme na Zoom B. jubilejní 10. klubový
večer. Plánují se i jakési doprovodné akce během víkendu zaměřené na
procvičování A2, C1, možná i jiné levely - A1, Plus, vše je zatím ve stádiu
plánování. Klubový večer by se měl objevit co chvíli v kalendáři, další bude
upřesněno co nejdřív v kalendáři i na konferencích.
PACka tedy bude tak, jako vždy (tedy ne v Brně) :-)

Pavel "Bedřich" Vondrák
Zoom B.

stauf na email.cz(mailto:stauf na email.cz) napsal(a): "
Jééééééééééé tak to bude PACka v Brně, no to je supéééééééér :o)))