[Square] Taneční víkend na zámku v Hradci nad Moravicí 13. – 15. 9. 2013

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Čtvrtek Září 12 01:34:27 CEST 2013

Hi, Bóďo,

strašně je mně to líto, ale su ve Frankfurtu a do CR jedu až týden po té
vaší slávě. A protože v sobotu je poslední svatba v naší rodině (žení se
nejmladší synovec), nebudu ani na PACce týden poté. Leda tak maximálně v
pátek, a v sobotu brzy ráno do Brna na ejchuchu...

Takže vám přeju hodně velkou návštěvu, pěkné tancování a dobrou pohodu i
"pogodu".

A ať se aspoň podíváš na pěkné tancování, klikni si na tento link:

squaredance.avi
(http://www.facebook.com/n/?monika.dotzauer%2Fposts%2F550669951663811&medium=email&mid=88517c7G4ab394fdG0G109&bcode=1.1377507993.Abkr6E6z8bjul2j1&n_m=frankvlcek%40seznam.cz)

www.youtube.com(http://www.youtube.com)

No, není to na předváděčky pro veřejnost jako Werbung na SD, protože ta
perfektnost by spíš neznalé zájemce odradila, ale jako poučení pro znalé
tanečníky, jak se dá (a aspoň trochu by mělo?) také krásně tancovat, a to i
v Plusu, nebo jen jako show pro zábavu, případně pochlubení se dětem či
spíše vnoučatům, cože to ten dědeček s babičkou vlastně na tom SD provádějí,
když je to tak neuvěřitelně baví.

Tož zlomte vaz.

FRantišek

--