[Square] Taneční víkend na zámku v Hradci nad Moravicí 13. - 15. 9. 2013

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Pátek Září 13 13:47:39 CEST 2013

Ahojky Bóďo,

moc mne to mrzí, ale já se za vámi taky nedostanu, tentokrát z rodinných
důvodů, které nešlo nijak ovlivnit.
Tak si to krásně užijte, budu na vás myslet.
Leda by tam někdo z Prahy jel až v sobotu...

Lenka Suchánková