[Square] CSCTA Convention 2014

Petr Dusek petr na dusek.info
Pondělí Duben 14 17:31:29 CEST 2014

Iveta Benova wrote:
> Nechcete robit convention aj dalsi rok? ;)))

    Stejnou otazku mi polozilo i nekolik lidi na akci. Vnimam ji jako
pochvalu celemu tymu akce a potvrzeni toho, ze odvedl vybornou praci,
ale preci jen, kdyz jsem tu otazku zminil pred osadkou bufetu, chytili
kazdy nuz ci jiny padny argument a s vyhruznym pohledem se ptali, jaka
byla ma odpoved.
    Takze mam pocit, ze to asi nechame na nejakou dobu ulezet.

    Navic z poslednich 10 Convention byly 1 na Slovensku, 1 ve Slezsku,
3 v Cechach a 5 na Morave. Jiste chapete, ze nemuzeme byt tak sobecti a
nedat prilezitost vyniknout i klubum z jinych regionu nasi krasne CSSRR
(Ceskoslovenske Square-Roundove republiky).