[Square] CSCTA Convention 2014

Zdeněk Přeček zdenek na precek.cz
Úterý Duben 15 09:48:52 CEST 2014

Ahoj Vlasto,

říkalas, že nejsi v konferenci, tak tady je pro info
ten exotický příspěvek.

Nekonvenční konvenční CD bylo z čokolády.

Violou jsem se domluvil, že si pro lístky přijde ke mně ve středu.

Hezký den!

ZPr

Dne 2014-04-14 14:26, Scobak napsal:

> Pridavam
se k Ivete a dekuji za akci!

> Neusporadane body:
> Dekuju vsem, kdo
si na me prisli zatancovat!
> Po dlouhe dobe jsem si zatancoval A2
(calleruji ho 1x za 2t, ale tancovat nestiham) a ve dvou momentech se
totalne ztratil :). Pochvala Davidovi Tesarovi!
> Prekvapilo me, kdyz
jsem nasel svoji pripravku na MS workshopu s Dougem (realne umi slide
thru a na poslednim klubu videli cloverleaf). Pry dostali informaci, ze
se to bude ucit. Neucilo se :). Nevadilo :). V prubehu vecerni pauzy
jsem je "doucil" zbytek figur a po zbytek akce si MS "zazivali".

Dekuju Rostovi za workshop IV - sambove figury jsem si potreboval velmi
zopakovat.
> A Vladovi Andrisovi za jeden konkretni zajimavy tip v
sobotu vecer.
> Dekuju Heartovi za moznost vyvesit bannery na Majovku.

Citil jsem hrdost na sve tanecniky - z Vidne a z Bratislavy nas bylo
dohromady 36 (15+21).
> V bufetu meli fajn tiramisu.
> A dekuju lidem v
mistnosti, kde jsem spal, ze moc nechrapali :).

> Jirka
> P.S.

Ivetou zminene callerske CD z akce jsem nemel moznost otestovat -
zmizelo po mem navratu domu :).

> On Mon, 14 Apr 2014 09:05:57
+0200
Karolíncov podakovala organizatorom a
atmosferu na tohtorocnej CSCTA convention.
pracu. Brnenske kluby spolupracovali ako
registracia (pripravene obalky so vsetkym potrebnym pre

predregistrovanych), velmi prijemne prostredie, vyborne kolaciky v

bufete a

Iveta

karolinsky web, nech ti,

http://www.karolina.sk/index
.php/64-co-bolo/301-karolina-sdc-na-cscta-convention-v-brne
som tam pridala aj linky na fotecky pripadne videa, ak nieco
Ja som sa tak zabavala, ze som necvakla za celu akciu ani

fotku.

prijemny obsah - priam
bolo z cokolady)