[Square] Kalendar akci

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Pátek Prosinec 5 13:53:47 CET 2014

Ahoj vsechny, pro pripad, ze je vice lidi tady, co nevi, kde by hledali kalendar v internetu, preposilam vsem dva odkazy na kalendare, ktere pravidelne sleduji ja. Doufam, ze to pomuze. Pokud vite o nejake dalsi, poslete je take. Ja jsem na priklad ted hledala kalendar Dvorany, ale nenasla:Lariat - square dance club Praha (tady jsou na priklad PAC akce, ale nejenom)

|   |
|   |   |   |   |   |
| Lariat - square dance club PrahaPřidat/upravit akci Rok: 2014 31.10.-5.11. - European Round Dance Week Klub: Tamara Twirlers Místo: Hesselberg RD: IV - VI Cuers: Richard Lamberty, Klaus Völkl, Joachim Bradl Info: stránky akce 1.11.  |
|  |
| View on www.lariat.cz | Preview by Yahoo |
|  |
|   |

SDC Šumaváček - aktuality | Kalendář akcí (country a square nejen pro deti)

|   |
| SDC Šumaváček - aktuality | Kalendář akcíinformace o country tancích, square dancingu, nabídka tanečních seminářů, zajímavosti z country taneční scény |
|  |
| View on www.sumavacek.cz | Preview by Yahoo |
|  |
|   |