[Square] Fwd: akutní prosba Fwd: Kabel

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Sobota Prosinec 6 20:34:41 CET 2014

Zdravím a přeju hezký večer,

na pondělní až čtvrteční vystoupení našich studentů v rámci oslav výročí
založení (a přežití) školy shání náš čtvrťák -
 "hlavní zvukař" - následující, prosím, jestli máte, zapůjčete, v pořádku
vrátíme.

Včera jsem se o problému dozvěděla, večer po návratu ze školení poslala
mail pár callerům, dnes jsem byla skoro celý den opět na školení, doteď
spala, tak se ozývám až teď.

Moc děkuju za jakoukoliv zprávu, příp. předání dál, víte-li o někom, kdo by
mohl pomoci, prosíííím...

Lenka Suchánková, Praha
602 266 543

---------- Přeposlaná zpráva ----------

Dobrý den
potřebovali bychom kabel viz odkaz:
http://media.chaltec.com/images/XL/10000735_title_cinchm_klinkem_kabel.jpg
Prostě řečeno, potřebuji spojit do DJ pultu jdou 6,2mm 2x mono = stereo, a
potřebuji to převést na JACK stereo 3,5mm nebo na chynce (F nebo M) redukce
jsou na oboje na JACK 3,5.
děkuji, V pondělí by se to hodilo.
--
S pozdravem do pěkného dne.