[Square] Kde se tančí Basic Square Dancing?

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Pondělí Prosinec 8 22:58:46 CET 2014

Ahoj přátelé

Vzhledem k mým aktivitám na pomezí country tanců a square dancingu se na mě obrací relativně velké množství tanečníků, kteří se ptají „Kde si můžeme zatancovat Basic?“ Pro mě je to také cesta, jak oslovit ty tanečníky, kteří z nějakých důvodů nechtějí tancovat pravidelně, nebo se chtějí po čase ke square dancingu vrátit, ale mají obavu, že vyšší taneční program nezvládnou. A já sám nejsem caller, který chce tanečníky stresovat. Podíval jsem se tedy trochu po internetu a zkusil vybrat pár akcí a klubů, které hlásí, že mají na programu Basic program square dancingu. Budu rád, když tuto informaci budete šířit dál mezi své přátele.

Medvěd

Které akce nabízí Basic?
16.-18.1. Hornický ©ach»ák v Ostravě www.extend.ic.cz/index.php?page=sachtak_2015 <http://www.extend.ic.cz/index.php?page=sachtak_2015>
23.-25.1. Americký víkend ©krdlovice (výuka MS) www.americkytyden.cz/americky-vikend/ <http://www.americkytyden.cz/americky-vikend/>
27.2.-1.3. Veřovice (Orlovna)
28.3. ECTA Student Jamboree - Evropské setkání studentů square dancingu www.ecta.de/flyer/Flyer_SJ_2015.pdf <http://www.ecta.de/flyer/Flyer_SJ_2015.pdf>
29.-31.5. CSCTA Rainbow Convention, Praha 10 - Petrovice rainbow.countryfarrow.cz
26.-28.6. Country & Square Dance Weekend, Ranch Stonetown www.americkytyden.cz <http://www.americkytyden.cz/>
18.-20.9. Taneční víkend Zámek Hradec nad Moravicí www.country-tance.cz <http://www.country-tance.cz/>

Které kluby mají Basic v náplni?
Podle adresáře klubů se k Basicu jako programu na klubových večerech hlásí 19 klubů z celého Česka a Slovenska (ale raději jim před cestou zavolejte :-). Jejich seznam naleznete po klinutí na tento odkaz:
http://www.bayercz.com/SquareDance/kluby.php?klub=&mesto=&basic=Y&akce=search&lang=cz <http://www.bayercz.com/SquareDance/kluby.php?klub=&mesto=&basic=Y&akce=search&lang=cz>