[Square] Kde se tančí Basic Square Dancing?

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Úterý Prosinec 9 10:19:03 CET 2014

Zdravim a preju hezky den,

Crazy Dancers v Praze sice uvádějí jako taneční úroveň klubu Mainstream a
Plus, ale provozují přípravku, kde se samozřejmě začíná Basicem.

Lenka Suchánková