[Square] petice - vzdělávání tanečních pedagogů

Michal Dingo Janák dingo na dingosoft.cz
Středa Červen 11 12:26:49 CEST 2014

Medvěde, ne tak úplně.

jelikož působím pod DDM jako (taneční) pedagog, tak jsem si PDG.minim. musel doplnit již dávno a v tomto pohledu na tom nevidím nic špatného; leč se tam zkušení nic nového nedozvědí, převážně stejné věci a metodiky, které dávno praktikují, jen jinak „odborně“ pojmenované. Případně kdo také máte II. trenéra, tak rovněž vás to trápit nemusí neb trenérské studium (II) obsahuje i část PDG;)

Obecně bych to řekl, asi tak, že: v případě, že povedeš kroužek pod Sokolem, Pionýrem či Skautem, PDGmin. nepotřebuješ neb se nejedná o školské zařízení (toto je to klíčové slovo), které zajišťuje další vzdělávání.

Pokud se mýlím, tak mne opravte ;)

Hezký den :)

*Dingo*