[Square] petice - vzdělávání tanečních pedagogů

Evasvejcarova na seznam.cz Evasvejcarova na seznam.cz
Středa Červen 11 13:27:20 CEST 2014

Jo, přesně tak jsem to pochopila i já. Jenže na konci je výzva, aby to
platilo i pro lidi, kteří pracují na živnostenský list. V tom případě nevím,
jestli by to platilo jen pro školská zařízení... i když je to zákon o
pedagogických pracovnících (ale změna je vždy možná, že....)

Jinak s Tebou naprosto souhlasím, z praktického hlediska mi vzdělání nedalo
naprosto nic. Jen to, co dělám, umím odborně pojmenovat.

Jediná věc, kterou jsem si plně uvědomila je, že i když se nám třeba tanečně
nedaří (nedaří se plnit "odborné cíle" :-D ) a nejraděj bych se vším sekla,
má tahle práce smysl, protože kroužek plní daleko víc funkcí. Třeba tu, že
dítě, ve škole neúspěšné, doma pod tlakem, aspoň  jednou týdně má možnost
vyniknout, být v něčem dobré, mít kamarády...a i takové děti mám. Třeba díky
těm dvěma hodinám má větší šanci, že nesklouzne na šikmou plochu...
Eva

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Dingo Janák <dingo na dingosoft.cz>
Komu: 'Konference o Square Dance' <square na square.cz>
Datum: 11. 6. 2014 12:48:56
Předmět: Re: [Square] petice - vzdělávání tanečních pedagogů

"

Medvěde, ne tak úplně.

jelikož působím pod DDM jako (taneční) pedagog, tak jsem si PDG.minim. musel
doplnit již dávno a v tomto pohledu na tom nevidím nic špatného; leč se tam
zkušení nic nového nedozvědí, převážně stejné věci a metodiky, které dávno
praktikují, jen jinak „odborně“ pojmenované. Případně kdo také máte II.
trenéra, tak rovněž vás to trápit nemusí neb trenérské studium (II) obsahuje
i část PDG;)

Obecně bych to řekl, asi tak, že: v případě, že povedeš kroužek pod Sokolem,
Pionýrem či Skautem, PDGmin. nepotřebuješ neb se nejedná o školské zařízení
(toto je to klíčové slovo), které zajišťuje další vzdělávání.

Pokud se mýlím, tak mne opravte ;)

Hezký den :)

*Dingo*