[Square] Jamboree

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Středa Březen 12 21:22:21 CET 2014

Ahoj přátelé

Minulý víkend jsme navštívili Spring Jamboree v Dachau. Byla to moc pěkná akce.
Jen nás tam z Čech bylo - čtyři… Zato výprava z Ruska čítala 86 lidí…
Musím říct, že mi ta postupná izolace českých tanečníků mrzí čím dál tím víc.
Je to škoda, protože alespoň mě special dance a natož pak Jamboree/Round Up
vždycky tanečně a callersky posune a vleje mi do žil novou krev a chuť po tanci.

Jedním z mnoha “důvodů”, proč bylo tak málo lidí v relativně blízkém Dachau je,
že o akci se u nás moc nevědělo. Tak bych rád z pohledu evropského tanečníka
napravil alespoň tento bod. EAASDC a ECTA připravují v přísším období:

23.-25.5. 44.ECTA Round Dance Festival 2014,  Leverkusen, D
https://eaasdc.eu/eu/fileadmin/eaasdc1/event/cal/F14-05-23-01.htm

11.-13.7- European Convention, Ikast, DK
http://euroconvention2014.dk/pdf-files/Flyer%205%20sider%20-%20Euroconvention.pdf

29.-31.8. Fall Round Up, Schwabish Hall, D
http://fallroundup2014.de/index.html

Já dávám Fall Round Up, co vy?

Medvěd

PS. Kompletní evropský kalendář najdete na webu EAASDC
https://eaasdc.eu/eu/index.php?id=5