[Square] Jamboree

mGaladriel mGaladriel na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 00:56:26 CET 2014

... a taky třeba kousek za hranicemi Rocky-Docky Special... a další....

Majka

---------- Původní zpráva ----------
Od: David Dvorak <dada.dvorak na icloud.com>
Komu: Konference o Square Dance <square na square.cz>
Datum: 12. 3. 2014 21:25:36
Předmět: [Square] Jamboree

"Ahoj přátelé

Minulý víkend jsme navštívili Spring Jamboree v Dachau. Byla to moc pěkná
akce.
Jen nás tam z Čech bylo - čtyři… Zato výprava z Ruska čítala 86 lidí…
Musím říct, že mi ta postupná izolace českých tanečníků mrzí čím dál tím
víc.
Je to škoda, protože alespoň mě special dance a natož pak Jamboree/Round Up
vždycky tanečně a callersky posune a vleje mi do žil novou krev a chuť po
tanci.

Jedním z mnoha “důvodů”, proč bylo tak málo lidí v relativně blízkém Dachau
je,
že o akci se u nás moc nevědělo. Tak bych rád z pohledu evropského tanečníka
napravil alespoň tento bod. EAASDC a ECTA připravují v přísším období:

23.-25.5. 44.ECTA Round Dance Festival 2014, Leverkusen, D
https://eaasdc.eu/eu/fileadmin/eaasdc1/event/cal/F14-05-23-01.htm

11.-13.7- European Convention, Ikast, DK
http://euroconvention2014.dk/pdf-files/Flyer%205%20sider%20-%20
Euroconvention.pdf

29.-31.8. Fall Round Up, Schwabish Hall, D
http://fallroundup2014.de/index.html

Já dávám Fall Round Up, co vy?

Medvěd

PS. Kompletní evropský kalendář najdete na webu EAASDC
https://eaasdc.eu/eu/index.php?id=5