[Square] Jamboree

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Čtvrtek Březen 13 06:58:06 CET 2014

Ahoj vsechny,

Stejne jsem se chystala podekovat Medvedovi za to, ze nas vzal sebou a vlastne svou nabidkou upozornil na akci, o ktere jsem drive slysela, ale vypadla mi z hlavy. A proto take velky dik ze preposlani info o dalsich akcich.

Dachau opravdu stalo za to! Tancovat na callery pro mne nove znamena prozivat square jinak nez doma. Nenudila jsem se ani na nizsich fazich.

A ti tanecnici! Na vyssich levelech square nechybela hravost, nebrali treba A2 tak smrtelne vazne, pridali ruzne ozdoby a platonicke flirtovani a pritom ctverylky zvladaly nezvykle kombinace.

Na roundovem salu slast a nadhera s vynikajicimi tanecniky, kteri se nedrzi jen vlastni partnerkou :-)

Tak hura na dalsi zahranicni akce! Jessica