[Square] 21. Rainbow

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Květen 13 01:52:50 CEST 2014

Pri te prilezitosti jsem si vzpomel na diskusi v PS PCR z minuleho tydne.
asi Kalousek: prosim pana predsedajiciho, aby zajistil preklad
vystoupeni pana Babise do spisovne cestiny.
asi o 10 min. pozdeji  ( nebo chcete-li "dyl") jiny poslanec:
Omlouvam se panu ? Kalouskovi? ja su ze Slezska a u nas spisovne cesky
nemluvi skoro nikdo ...

Pyro